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Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
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United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)©2008 Bachelorarbeit -
Bezugsgruppeneinfluss auf das Markenimage
Eine empirische Analyse in Fußballmannschaften am Beispiel von Adidas, Nike und Puma©2009 Magisterarbeit -
Virtuelle Communities - Eine Analyse von Erfolgsfaktoren
©2009 Diplomarbeit -
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Equity Home Bias
©2011 Diplomarbeit -
Organisational Cultures: Networks, Clusters, Alliances
©2009 Studienarbeit -
IPO Underpricing in Germany - Empirical Analysis of Influencing Variables
©2011 Masterarbeit -
Der digitale Musikkonsument
Eine empirische Analyse der Veränderung des Musikkaufprozesses im digitalen Zeitalter©2009 Diplomarbeit -
Volunteer Tourism
The Field for Product Innovations and a Platform for new Alliances for Sustainable Development in Tourism©2008 Masterarbeit -
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Erfolgsfaktoren im Bau- und Immobilien-Marketing
©2010 Masterarbeit -
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Local Economic Development Impacts of International Backpacker Tourism to Third World Destinations
Evidence from a Traveller Enclave in Indias Andaman Archipelago©2009 Masterarbeit -
Investing in Commodities
A comparison of Commodity-ETFs with other financial products and its particularities for private investors in Germany©2010 Bachelorarbeit -
Der Einfluss von Retail Brands auf das Kaufverhalten
Empirische Arbeit am Beispiel von Rewe und Aldi Süd©2011 Diplomarbeit -