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Wissensmanagement in virtuellen Gemeinschaften
©2000 Diplomarbeit -
Strategic use of CRM
©2001 Masterarbeit -
Voluntary Disclosure of Company Information - Costly Additions or a step towards Competitive Advantage?
An Application to the Case of Publicly Quoted Football Clubs in Europe©2000 Diplomarbeit -
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Extended Relationship Management im Bankensektor
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Achieving Business Value in Information Security
©2001 Diplomarbeit -
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Analytisches Customer Relationship Management
Unter besonderer Berücksichtigung des Kundenlebenszeitwertes©2002 Diplomarbeit -
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Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
Sales-Aufgaben von Projektauftraggebern und Projektmanagern
©2008 Diplomarbeit -
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Open Innovation and Business Success
©2009 Masterarbeit -
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Interne Kommunikation als Element des Change Managements
Erarbeitung von Handlungsempfehlungen am Beispiel eines Ver- und Entsorgungsunternehmens©2006 Diplomarbeit -
Customer Knowledge Management
Wie auch Kleinstunternehmen von dem Erfolgsfaktor Wissen profitieren können©2006 Diplomarbeit -