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Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
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United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)©2008 Bachelorarbeit -
Virtuelle Communities - Eine Analyse von Erfolgsfaktoren
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Equity Home Bias
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Investing in Commodities
A comparison of Commodity-ETFs with other financial products and its particularities for private investors in Germany©2010 Bachelorarbeit -
Der Einfluss von Retail Brands auf das Kaufverhalten
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Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
Weiterbildungsmarketing für die Zielgruppe 50plus
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Die Relevanz von Dienstleistungsbewertungen im Internet für den Kaufentscheidungsprozess eines Konsumenten
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Modell adaptiver Präferenzen
Wirkung von Unterbewusstsein und Emotion auf das Kaufverhalten©2011 Diplomarbeit -
Analysis of and Recommendations for Kenya's Tourism Sector
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Women's advancement in the German hospitality industry despite of the glass ceiling
©2010 Bachelorarbeit -