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Die Nutzung des Internet für ein zielgerichtetes One-to-One-Marketing
©2000 Diplomarbeit -
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
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Kundenloyalität als Erfolgsgröße im Customer Relationship Management
Potenziale und Strategien im Handel©2004 Diplomarbeit -
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Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
©2003 Bachelorarbeit -
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Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management©2001 Diplomarbeit -
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding©2003 Diplomarbeit -
Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard©2006 Diplomarbeit -
The Cotonou Agreement
A stimulus to African, Caribbean and Pacific (ACP) Economic Renaissance©2001 Diplomarbeit -
Voraussetzungen und Möglichkeiten eines individuellen Marketing im Internet
©1999 Diplomarbeit -
Call Center als CRM-Komponente
©2002 Diplomarbeit -
Möglichkeiten der Kundenbindung durch Personalisierung von Webseiten
©1998 Diplomarbeit -
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Kundenbindung durch das Internet
©2000 Diplomarbeit -
Kundenbindungskonzepte in Onlineshops am Beispiel von Onlineparfümerien
©2001 Diplomarbeit -
Database Marketing
Bedeutung für ein kundenorientiertes Marketing, branchenspezifischer Einsatz und Einordnung im Umfeld einer Dialogmarketingagentur©2002 Diplomarbeit -
Der Lebenszyklus des Kunden als Ansatzpunkt für die Kundenbindung
©2002 Diplomarbeit