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Cultural Problems within International Joint Ventures in China
©2004 Diplomarbeit -
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan©2004 Masterarbeit -
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Economic Development in Scotland
Changes and Prospects for the Economic Core Region Edinburgh©2004 Magisterarbeit -
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Wirtschaftliche und ökologische Facetten von Online-Produkten
Case-Study: Techno-ökonomische und ökologische Analyse des konventionellen und des Online-Vertriebes von Software©2005 Magisterarbeit -
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The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)©2000 Diplomarbeit -
Erschließung des südafrikanischen Marktes für deutsche Unternehmen am Beispiel der Western Cape Region
Eine Übersicht unter Berücksichtigung des Black Economic Empowerment©2004 Diplomarbeit -
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Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
Die Rolle von F&E-Kooperationen im oligopolistischen Wettbewerb
Das Fallbeispiel der globalen Halbleiterindustrie©2004 Diplomarbeit -
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Russland als Zielland für IT-Offshoring-Projekte im Vergleich mit Indien
©2006 Masterarbeit -
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
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Softwarebilanzierung beim Anwender
©2007 Diplomarbeit -
Improving supply chain performance through an integrated planning concept
©2007 Masterarbeit -
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan©2005 Masterarbeit -
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Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data©2008 Masterarbeit -
Gehaltsstrukturen in Deutschland
©2008 Wissenschaftliche Studie