-
- BWL - Handel und Distribution (8)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (7)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (5)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (5)
- BWL - Marktforschung (4)
- BWL - Controlling (3)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- BWL - Investition und Finanzierung (3)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (2)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
-
The challenge of drafting purchase price adjustment clauses in merger & acquisition contracts
By way of guarantees, retrospective and future-oriented purchase price adjustment tools©2008 Magisterarbeit -
-
Internet-based Purchasing
Einsatz von E-Sourcing, E-Procurement & Warenterminbörsen im Einkauf©2001 Diplomarbeit -
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
Electronic Procurement
Internetbasierte Optimierung von Einkaufs- und Beschaffungsprozessen©2001 Diplomarbeit -
Kostenrechnungssysteme zur Steuerung operativer Prozesse im Beschaffungsbereich
Eine empirische Studie in mittelständischen Industrieunternehmen©1997 Diplomarbeit -
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
©1998 Magisterarbeit -
-
-
Procurement Decisions in the Airline Industry
A Real Options Approach and the Bargaining Problem©2009 Masterarbeit -
-
Supplier Relationship Management
Die aktuelle Bedeutung und Trends von Softwareeinsatz im Einkauf©2005 Diplomarbeit -
E-Commerce als moderne Beschaffungsmethode in Industrieunternehmen
©2002 Diplomarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -
The New Market Indonesia
Analysis about the Economic, Political and legal System especially for Small and Middle Exporting Companies (gekürzt um firmeninterne Daten)©1997 Diplomarbeit -
-
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
©2002 Doktorarbeit / Dissertation -
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
-
Bedeutung von E-Commerce für mittelständische Investitionsgüterhersteller
©2003 Diplomarbeit -
-
-
Electronic Procurement auf virtuellen Marktplätzen
©2000 Diplomarbeit -
-