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Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
©2006 Diplomarbeit -
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Implementation of a Performance Attribution System in a Funds Management Company
With Regard to Support Controlling and Marketing©2004 Masterarbeit -
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Distributed Object-Oriented Architectures: Sockets, Java RMI and CORBA
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
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Framework für Zustandsorientierte Programmierung
Einsatz bei der Implementierung eines Service-Containers©2007 Diplomarbeit -
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Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
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Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
©2006 Masterarbeit -
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan©2004 Masterarbeit -
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Kundenbindungsstrategien für die Zielgruppe 50plus
Customer Relationship Management-Maßnahmen im E-Commerce bei Direktbanken©2008 Diplomarbeit -
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