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Corporate Social Responsibility & International Development
©2008 Diplomarbeit -
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies©2008 Masterarbeit -
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Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers©2010 Diplomarbeit -
The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance©2010 Masterarbeit -
Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
©2009 Diplomarbeit -
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
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Corporate Identity als Bestandteil des strategischen Managements
©2007 Diplomarbeit -
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
Corporate Responsibility im Trend
©2009 Magisterarbeit -
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Unternehmensethik und Corporate Citizenship
Wie ein globales Health Care Unternehmen ethische Zielsetzungen in seiner Geschäftstätigkeit operationalisiert und gesellschaftliche Verantwortung proaktiv übernimmt©2006 Diplomarbeit -
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Audio-Branding im aktuellen Kontext der Marken-Kommunikation
Zur Struktur und Funktion der Elemente von 'Corporate Sound'©2006 Magisterarbeit -
Management und Corporate Entrepreneurship
©2018 Masterarbeit -
Die Bedeutung von Corporate Social Responsibility für den Unternehmenserfolg
©2019 Bachelorarbeit -
Corporate Governance - Kritische Analyse der Funktion des Aufsichtsrats
©2011 Studienarbeit -
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Corporate Social Responsibility in kleinen und mittleren Unternehmen
©2011 Diplomarbeit -