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- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (10)
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Interne Kommunikation als Element des Change Managements
Erarbeitung von Handlungsempfehlungen am Beispiel eines Ver- und Entsorgungsunternehmens©2006 Diplomarbeit -
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Feasibility Studies for Hotels
An analysis of essential elements in the preparation process of feasibility studies for hotel projects©2005 Diplomarbeit -
Marketingkonzeption in Neuorientierungsphasen nach einem Management-Buy-Out
Evaluierung über die Ausrichtung von insbesondere marketingstrategischen Elementen nach der Übernahme mittelständischer Unternehmen durch leitende Mitarbeiter©2005 Diplomarbeit -
Audio-Branding im aktuellen Kontext der Marken-Kommunikation
Zur Struktur und Funktion der Elemente von 'Corporate Sound'©2006 Magisterarbeit -
Applications of Credit Derivatives
Opportunities and Risks involved in Credit Derivatives©2007 Diplomarbeit -
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Development of an automated calibration system for hotwire anemometers
©2009 Masterarbeit -
Effects of the Subprime Crisis on the U.S. American Financial Reporting System
Focussed on Derecognition of Financial Assets, Special Purpose Entities, and Fair Value Accounting©2009 Diplomarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
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European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
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Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
Founding Limited Companies (Ltds.) in Germany - Perspectives and Risks
©2005 Diplomarbeit -
Alternative Tourism on Gran Canaria
The diversification of tourism products as an alternative to mass tourism©2005 Bachelorarbeit -
The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)©2000 Diplomarbeit -
Standardisierte versus differenzierte Werbestrategien
Zur Bedeutung kultureller Einflussfaktoren auf die Entscheidung bei internationalen Werbestrategien©2005 Diplomarbeit -
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Der Australische Utopische Roman des 20. Jahrhunderts
©2006 Magisterarbeit -
Werbung und PR als Instrumente der Marketingkommunikation
Ein kritischer Vergleich von Wirkung und Eignung©2007 Diplomarbeit -
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Der Bildungsbegriff in der psychoanalytischen Pädagogik
Eine paradigmatologische Untersuchung der Begriffe von 'Bildung' anhand von ausgewählten psychoanalytisch-pädagogischen Texten©2007 Magisterarbeit