-
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (6)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (4)
- BWL - Handel und Distribution (3)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (3)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (3)
- BWL - Investition und Finanzierung (3)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (3)
- BWL - Marktforschung (2)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (2)
- BWL - Sonstiges (1)
- Romanistik - Sonstiges (1)
- Biologie - Genetik / Gentechnologie (1)
- BWL - Controlling (1)
- Führung und Personal - Sonstiges (1)
- Soziologie - Politische Soziologie, Majoritäten, Minoritäten (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
-
True Sale Securitization in Germany and China
©2004 Masterarbeit -
-
-
-
-
-
Llega y pon oder Sal si puedes?
Havannas Slums zwischen Marginalität und Exklusion©2008 Magisterarbeit -
Representación histórica en la obra de Gabriel García Márquez
©2007 Magisterarbeit -
-
Customer Experience Management
Konzeption eines entscheidungsorientierten Managementansatzes im B2B-Dienstleistungsbereich©2014 Masterarbeit -
-
Political and Economic Change in the Automobile Industry
Strategic options taking the example Maserati©2008 Diplomarbeit -
Going Public als mögliche Exit-Strategie von Venture Capital-Gesellschaften
©2011 Bachelorarbeit -
Service-orientierte Architektur (SOA) als Bindeglied zwischen Geschäftsprozessmanagement und IT
Eine kritische Bestandsaufnahme©2009 Masterarbeit -
-
Sachverhaltsgestaltende Jahresabschlußpolitik im Einzelabschluß bei gegebener Unternehmenskonstitution
©1993 Doktorarbeit / Dissertation -
Anforderungen an interaktive Informationsterminals im Handelsmarketing
©1996 Diplomarbeit -
Determinants of Cross-Border M&As in Developing Countries
An Empirical Investigation of Investments in the BRICS Countries©2020 Masterarbeit -
-
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
-
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit