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Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
©2004 Diplomarbeit -
"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
©2004 Magisterarbeit -
Einfluss von sensorischer Information und Zeitvorgaben auf Greifbewegungen und deren Modifikation unter veränderter Schwerkraft
©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
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Complexity Optimized Video Codecs
©2003 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Alternative Tourism on Gran Canaria
The diversification of tourism products as an alternative to mass tourism©2005 Bachelorarbeit -
Einflussgrößen auf die sensomotorische Adaptation, Kognition und Propriozeption
©2005 Doktorarbeit / Dissertation -
Die Entstehung des Geldes
©2005 Diplomarbeit -
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Ein Experiment zur Wahrnehmung und Zuschreibung von Führungserfolg
©2005 Diplomarbeit -
Werbewirkung im Intermediavergleich
Studie zum Vergleich der Werbewirkung eines audiovisuellen Imagefilms und einer klassischen Imagebroschüre©2005 Diplomarbeit -
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Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry©2007 Masterarbeit -
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Monetizing Web 2.0
©2008 Masterarbeit -
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies©2008 Masterarbeit -
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Küche als Lernort für naturwissenschaftliche Experimente und Grunderfahrungen
Theoretische Aspekte und erste praktische Erfahrungen©2008 Bachelorarbeit -
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture©2007 Diplomarbeit -
'Some determinants of perceived control'
Replikation und Extension der klassischen Untersuchung von Camille B. Wortman (1975)©2007 Diplomarbeit -
Success factors for market penetration in CIS countries
Using the investment business model©2008 Masterarbeit -
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit