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Customer Profitability Analysis - Today
©1996 Diplomarbeit -
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management©2001 Diplomarbeit -
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
©2002 Diplomarbeit -
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
©2002 Doktorarbeit / Dissertation -
Wissensmanagement im Finanzdienstleistungsbereich
Ist Case-Based Reasoning eine geeignete Problemlösungsmethode für die Entscheidungsunterstützung in der Anlageberatung bei Finanzdienstleistungsunternehmen?©2003 Masterarbeit -
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding©2003 Diplomarbeit -
Brand Management und CRM
Parallelen und Integrationsmöglichkeiten zwischen den beiden Managementprozessen©2005 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry©2007 Masterarbeit -
Monetizing Web 2.0
©2008 Masterarbeit -
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
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The contribution of telepresence to support distance management
©2010 Masterarbeit -
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Visualisierung von Kundenbeziehungsdaten mittels Scalable Vector Graphics
Informationsvisualisierung in CRM©2007 Diplomarbeit -
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Customer Experience Management
Konzeption eines entscheidungsorientierten Managementansatzes im B2B-Dienstleistungsbereich©2014 Masterarbeit -
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Einflussfaktoren besonders positiver Dienstleistungserlebnisse
Eine qualitative Untersuchung mittels der Critical Incident Technique©2017 Masterarbeit