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Viral Marketing im E-Business
©2007 Diplomarbeit -
Möglichkeiten und Grenzen neuerer Kommunikationskonzepte im E-Business
©2005 Masterarbeit -
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Veränderte Markenführung durch das Web 2.0
Möglichkeiten der Einflussnahme und Maßnahmen zur Gegensteuerung durch Unternehmen aus dem Bereich Business-to-Business©2008 Diplomarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
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Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth©2008 Diplomarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
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The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
Global Advertising in a Cultural Context
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The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
©2007 Diplomarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
Lean Controlling im e/mCommerce - Anforderungen an die Formulierung von KPIs in Startups und KMUs
Entwicklung eines Modells zur Transformation von Zielen auf strategischer Ebene in die Ebene der Geschäftsprozesse©2009 Diplomarbeit -