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Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
Markenführung im B2B-Sektor am Beispiel von Ingredient Branding
Systematisierung der B2B-Strategie 'Ingredient Branding' unter Berücksichtigung von derzeitigen Entwicklungen sowie Best Practices für eine erfolgreiche Umsetzung©2005 Diplomarbeit -
Humanressourcen: Vom Employer Branding zur Nachhaltigkeit
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
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From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
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Opportunities and Threats and their Impact on Strategy©2003 Diplomarbeit -
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Die "Marke Österreich" – Nation Branding aus soziolinguistischer Sicht
Eine Untersuchung der Internetauftritte österreichischer Institutionen in Polen©2016 Akademische Arbeit -
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Die Bedeutung der Verpackung für ein erfolgreiches Branding
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Branding Religion
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