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The Concept of Strategic Fit
©2010 Masterarbeit -
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Improving supply chain performance through an integrated planning concept
©2007 Masterarbeit -
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Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
Project Finance of power plant ventures
Identification of financial success criteria and development of a concept to measure environmental and social impact©2008 Diplomarbeit -
Cultural Knowledge
An Ethical Deconstruction of the Concept as a Foundation for Respect for Cultural Differences from a Post-Colonial and Levinasian Perspective©2010 Masterarbeit -
Eliminating waste in software projects: Effective knowledge management by using web based collaboration technology
The enterprise 2.0 concept applied to lean software development©2007 Masterarbeit -
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'El humor de sonrisa'
Dos vertientes del teatro de humor espanol: Enrique Jardiel Poncela y Miguel Mihura©2007 Magisterarbeit -
Innovative Bedienkonzepte
Betrachtung der Marktsituation verschiedener Produkte mit Kundenbefragung von Microsoft Surface im Bezug auf zukünftige Erwartungen und Anwendungsfälle©2010 Masterarbeit -
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IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Die "Marke Österreich" – Nation Branding aus soziolinguistischer Sicht
Eine Untersuchung der Internetauftritte österreichischer Institutionen in Polen©2016 Akademische Arbeit -
The Quest for Home in Toni Morrison’s Beloved
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Evolutionary Past, Symbiotic Future: Definitionen und Potentiale des Critical Design
©2012 Bachelorarbeit -
Steuerlatenz nach HGB, DRS und IFRS
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Volunteer Tourism
The Field for Product Innovations and a Platform for new Alliances for Sustainable Development in Tourism©2008 Masterarbeit -
Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele©2008 Bachelorarbeit -
Cultural conflict line in the current French and German political landscapes
The winners vs. the losers of globalization©2022 Projektarbeit -
Cultural identity in the East African novel
©1998 Magisterarbeit -