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- BWL - Marktforschung (6)
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Personalisierung von E-Commerce Anwendungen auf der Basis von MS Site Server
Konzipiert und realisiert für die ZF Anwendung Druckschriftenverzeichnis©1999 Diplomarbeit -
Rechtliche Aspekte des Database-Marketing
©1996 Diplomarbeit -
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
©1998 Magisterarbeit -
Virtuelle Communities
Systematiserung virtueller Communities und Entwicklung eines Vorgehensmodells zur Realiserung von virtuellen Communities©1999 Diplomarbeit -
Customization bei Portal Sites
Bedeutung und Einsatzmöglichkeiten zur Generierung von Traffic im Business-to-Consumer Bereich©1999 Diplomarbeit -
Electronic Commerce und R/3
©1998 Diplomarbeit -
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
©1998 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
Regain Management und E-Commerce
©2004 Diplomarbeit -
The great leap forward: The marketing of banking services in China
©1999 Masterarbeit -
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Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
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Global Advertising in a Cultural Context
©2008 Diplomarbeit -
Zielgruppenorientierter Einsatz von Web-Zahlverfahren
Analyse des Einsatzes von Web-Zahlungssystemen am Beispiel der Kundengruppe 'Lehrerinnen und Lehrer' aus Sicht eines Schulbuchverlages©2008 Masterarbeit -
United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)©2008 Bachelorarbeit -
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Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
©2009 Diplomarbeit -
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How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
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European Entrepreneurial Culture
©2010 Magisterarbeit -