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Das Internet als Vertriebskanal für Printmedien
Aufbau einer virtuellen Community im Bereich Wirtschaftsliteratur für den Online-Buchhändler Booxtra GmbH & Co. KG Augsburg©2000 Diplomarbeit -
Strategic Corporate Communications in Mergers & Acquisitions
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Zielgruppenmarketing der Reisebranche in der Gay Community
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Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations©2003 Diplomarbeit -
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
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Community Based Tourism
Als Instrument nachhaltiger Entwicklung ehemals benachteiligter Bevölkerungsgruppen am Beispiel Kayamandi, Südafrika©2004 Diplomarbeit -
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Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
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Intercultural competence as a universal interculture©2007 Diplomarbeit -
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Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities
A theoretical and empirical investigation of its Determinants©2007 Bachelorarbeit