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A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
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Environmental Strategies
Enhancing and Sustaining Organizational Performance by Implementing Pollution Prevention©2003 Diplomarbeit -
Business Travel Management Strategies
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets©2000 Diplomarbeit -
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Kritische Analyse von Strategien der Organisationsentwicklung
©2001 Diplomarbeit -
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Gleichstellungspolitische Strategien in deutschen Unternehmen
©2008 Bachelorarbeit -
Wertorientierte Konzepte bei der Ableitung von Turnaround-Strategien
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Entwicklung, Strategien und Konzepte von TQM
Zur Übertragbarkeit eines japanischen Führungskonzeptes auf westliche Industriegesellschaften©2004 Diplomarbeit -
Cultural Change als Strategie zur Adaption und Aktivierung des "Human Capital" im Unternehmen
Lösungsansätze aus organisationspsychologischer Sicht©2000 Diplomarbeit -
A Project Management Methodology for Multimedia Projects
Analysis of Existing Strategies and Creation of a New Concept©2002 Diplomarbeit -
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