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Generalisierte Adaption und Interferenz
Mechanismen der motorischen Adaption©2001 Doktorarbeit / Dissertation -
Original - Kopie - Adaption
Die TV-Serie im Zeitalter ihrer technischen Reproduzierbarkeit©2009 Magisterarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
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Adaption der Balanced Scorecard auf deutsche mittelständische Unternehmen
Eine Empirische Analyse©2003 Diplomarbeit -
Cultural Change als Strategie zur Adaption und Aktivierung des "Human Capital" im Unternehmen
Lösungsansätze aus organisationspsychologischer Sicht©2000 Diplomarbeit -
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
©2006 Diplomarbeit -
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Kulturelle und sprachliche Unterschiede internationaler Werbung
Eine Untersuchung der Adaptionsproblematik von Anzeigen©2004 Diplomarbeit -
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
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Stabilisation of the Foot and Ankle Complex
Proactive and Reactive Responses to Disturbances in the Frontal Plane©2005 Doktorarbeit / Dissertation -
Einfluss von sensorischer Information und Zeitvorgaben auf Greifbewegungen und deren Modifikation unter veränderter Schwerkraft
©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
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European B2C E-Commerce in the Banking Sector
©2008 Magisterarbeit -
Wind Power in China 2008
An Analysis of the Status Quo and Perspectives for Development©2008 Diplomarbeit -
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture©2007 Diplomarbeit -
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Improving supply chain performance through an integrated planning concept
©2007 Masterarbeit -
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IAS 39 - Accounting for Financial Instruments
©2004 Diplomarbeit