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Direct-to-Consumer-Marketing
Entwicklungsstand und Chancen auf dem deutschen Pharmamarkt©2005 Diplomarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
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Zielgruppenorientierter Einsatz von Web-Zahlverfahren
Analyse des Einsatzes von Web-Zahlungssystemen am Beispiel der Kundengruppe 'Lehrerinnen und Lehrer' aus Sicht eines Schulbuchverlages©2008 Masterarbeit -
Einsatzmöglichkeiten des Internet als Marketing-Instrument
Am Beispiel eines mittelständischen Dienstleistungsunternehmens©2002 Diplomarbeit -
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Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers©2010 Diplomarbeit