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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
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Online-Marketing im Segment der Young Potentials
©2010 Studienarbeit -
Strings of Natural Languages
Unsupervised Analysis and Segmentation on the Expression Level©2006 Diplomarbeit -
Senioren als Zielgruppe des Handels
Status Quo und Perspektiven für ein demographisch wachsendes Segment©2006 Diplomarbeit -
Best-Age-Marketing im Textileinzelhandel
Eine empirische Analyse des Zielgruppenmarketings ausgewählter Textilfilialisten unter Berücksichtigung der besonderen Anforderungen im Best-Age-Segment©2005 Diplomarbeit -
Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
©2006 Diplomarbeit -
Kundenakquise
Entwicklung einer Akquisestrategie für Premium-Anwendungen in der digitalen Benutzer-Kommunikation©2005 Diplomarbeit -
Collapse analysis of externally prestressed structures
©2001 Masterarbeit -
IPO Underpricing in Germany - Empirical Analysis of Influencing Variables
©2011 Masterarbeit -
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares©2007 Masterarbeit -
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Die Mittelstandsanleihe: Empirische Analyse einer neuen Anlageklasse
©2013 Bachelorarbeit -
Prognose deutscher Aktienrenditen mit einem Multifaktormodell
©2005 Diplomarbeit -
Marktübersicht der Open Source Business Intelligence Systeme
©2009 Projektarbeit -
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Local Economic Development Impacts of International Backpacker Tourism to Third World Destinations
Evidence from a Traveller Enclave in Indias Andaman Archipelago©2009 Masterarbeit -
The contribution of telepresence to support distance management
©2010 Masterarbeit -
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Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
©2008 Masterarbeit -
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Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit