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Group Dynamics
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Flexibility Measurement within the Service industry
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
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Millionengrab oder Erfolgsstory
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Cultural Diversity Management in Organizations
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Total Stakeholding: Leading stakeholder networks to sustainable success
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Das V-Modell XT 1.2.1 im Umfeld der Qualitätssicherung nach ISO 9001:2000
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Leitfaden für die Einführung von Wissensmanagement
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Project Finance of power plant ventures
Identification of financial success criteria and development of a concept to measure environmental and social impact©2008 Diplomarbeit -
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Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
Parameter der Gründungs- und Innovationsintensität in Deutschland und deren Erhöhung durch den Einsatz Web-basierter Kommunikationslösungen
Konzeptioneller Businessplan am Beispiel der fiktiven Capital Meets Innovationen Ltd.©2007 Diplomarbeit -
Das institutionelle Mergers- und Acquisitionsgeschäft in Deutschland
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