-
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (92)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (28)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (12)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (9)
- BWL - Handel und Distribution (9)
- BWL - Investition und Finanzierung (6)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (5)
- Tourismus - Sonstiges (5)
- BWL - Controlling (5)
- Informatik - Angewandte Informatik (4)
- BWL - Marktforschung (3)
- Führung und Personal - Sonstiges (3)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (3)
- Informatik - Software (2)
- Informatik - Internet, neue Technologien (2)
- Führung und Personal - Recruiting (1)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (1)
- Verkehrswissenschaft (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- BWL - Wirtschaftspolitik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Ingenieurwissenschaften - Fahrzeugtechnik (1)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
-
-
IT - Qualitätsmanagement bei Customer Relationship Management
©2012 Diplomarbeit -
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Customer Knowledge Management
Wie auch Kleinstunternehmen von dem Erfolgsfaktor Wissen profitieren können©2006 Diplomarbeit -
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
Einflussfaktoren besonders positiver Dienstleistungserlebnisse
Eine qualitative Untersuchung mittels der Critical Incident Technique©2017 Masterarbeit -
An empirical investigation of supermarket differentiation
©2008 Bachelorarbeit -
Electronic Real Estate in Europe
View and Contrast of the Approaches of Germany and United Kingdom©2007 Masterarbeit -
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG©2007 Masterarbeit -
Data-Mining im Immobilien E-Business
©2006 Diplomarbeit -
-
-
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
-
-
Flexibility Measurement within the Service industry
©2008 Diplomarbeit -
Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends©2009 Masterarbeit -
The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance©2010 Masterarbeit -
-
-
Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
©2008 Diplomarbeit -
Philosophy of leadership in integrated management systems
©2005 Masterarbeit -
Ökobilanzielle Bewertung von Produkten eines verpackungsfreien Supermarktes
©2016 Masterarbeit -