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Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
©2009 Diplomarbeit -
Using Additional Information in Streaming Algorithms
©2016 Masterarbeit -
Future Scenarios for the German Pharmaceutical Industry
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Kundenbeziehungsmanagement in Open-Source ERP-Systemen
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Das Gap-Modell zur Identifikation von Ursachen für Qualitätsmängel
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Internetbasierte Kundenbindungsinstrumente im Einzelhandel
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Anforderungen an das Risikomanagement von Nicht-Banken in Zeiten der Finanzkrise
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Der amerikanische Blockbuster
Erlösmechanismen der US-Filmindustrie und die steigende Kommerzialisierung des Hollywoodfilms©2007 Diplomarbeit -
Shopping-Paradies Flughafen
Entwicklungen und Trends im Non-Aviation-Bereich deutscher Flughäfen©2007 Masterarbeit -
Customer Relationship Management (CRM)
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The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance©2010 Masterarbeit -
Investing in Commodities
A comparison of Commodity-ETFs with other financial products and its particularities for private investors in Germany©2010 Bachelorarbeit -
Technical Analysis - Myth or Magic?
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The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit