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The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
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Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth©2008 Diplomarbeit -
Global Advertising in a Cultural Context
©2008 Diplomarbeit -
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
©2007 Diplomarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
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IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Just-in-Time Information Feeding
Chancen und Herausforderungen für den Online Handel©2017 Masterarbeit -
Der Begriff von Marke. Geschlechtsdimensionen der Marke
©2016 Hausarbeit -
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Marktanalyseinstrumente und Marketingmix für das Projekt „Kinderprodukt für einen Sekthersteller“
Student Consulting Analyse©2012 Zusammenfassung -
Analyseinstrumente für die Produktentwicklung eines Kinderpartygetränkes
Fallstudie©2012 Zusammenfassung -
Planung und Realisierung einer Präferenzstrategie
dargestellt am Beispiel von Nespresso©2014 Bachelorarbeit -
Markenmanagement: Von der Unternehmensmarke zur Markenpersönlichkeit
Eine konzeptionelle Weiterentwicklung eines Messinstruments der Markenpersönlichkeit©2010 Bachelorarbeit