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Elektronisches Relationship Marketing im Dienstleistungsbereich
©2007 Diplomarbeit -
Unemployment and Labor Market Rigidities
Theory, Empirical Evidence and Recent Labor Market Reforms in Germany©2004 Diplomarbeit -
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Voraussetzungen und Möglichkeiten eines individuellen Marketing im Internet
©1999 Diplomarbeit -
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Kundenbindung beim Online-Marketing
©2009 Diplomarbeit -
IT - Qualitätsmanagement bei Customer Relationship Management
©2012 Diplomarbeit -
Customer Relationship Management als ganzheitliche Unternehmensstrategie
Konzeption eines erfolgreichen Kundenbindungsprogramms für den Einzelhandel©2005 Diplomarbeit -
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Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
©1998 Diplomarbeit -
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Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
©2009 Diplomarbeit -
Market Entry Strategies for German Companies in Russia
©2007 Masterarbeit -
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Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard©2006 Diplomarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
Kundenbindungsstrategien Brauerei - Gastronomie
Dargestellt am Beispiel der Marke Andreas Pils der Dortmunder Actien-Brauerei©1997 Diplomarbeit -
Soziale Netzwerke als Instrument der Neukundenakquise im Veranstaltermarkt
©2010 Diplomarbeit -
Kommunikationsstrategien von Unternehmen zur Beendigung von Kundenbeziehungen
©2014 Bachelorarbeit -