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The great leap forward: The marketing of banking services in China
©1999 Masterarbeit -
Management Consulting at Faculties of Design - Opportunities and Limitations
An Investigation into carrying out Reforms in German Higher Education with the main Focus on Reform Attempts within the Study of Design. A Case Study Approach©2004 Masterarbeit -
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Best Agers - Best Targets?
Potenziale einer zielgruppenadäquaten Entwicklung und Vermarktung von Produkten und Dienstleistungen für die ältere Generation©2006 Diplomarbeit -
Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
©2006 Masterarbeit -
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard©2006 Diplomarbeit -
Einführung der Budgetierung am Goethe-Institut Tokyo
©2000 Diplomarbeit -
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
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Best Ager=Best Targets?
Kritische Betrachtung der Zielgruppe 50plus für das Marketing©2007 Diplomarbeit -
Zero Lower Bound - Is it a problem in the Euro Area?
©2007 Diplomarbeit -
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Zum Wandel des Hooliganismus im Sport
©2007 Examensarbeit -
The challenge of drafting purchase price adjustment clauses in merger & acquisition contracts
By way of guarantees, retrospective and future-oriented purchase price adjustment tools©2008 Magisterarbeit -
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
©2008 Masterarbeit -
Aktionärsaktivismus durch Hedge Funds
Analyse der kurzfristigen Kurseffekte europäischer Targets aktivistischer Hedge Funds©2007 Diplomarbeit -
Success factors for market penetration in CIS countries
Using the investment business model©2008 Masterarbeit -
Klassische Budgetierung, Better Budgeting oder Beyond Budgeting?
Analyse und empirische Erhebung©2006 Diplomarbeit -
Quality Enhancement in Voluntary Carbon Market
©2008 Bachelorarbeit -
Inflation Targeting in the United Kingdom
©2008 Diplomarbeit -
Blauwestad
Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research©2008 Bachelorarbeit -
Political and Economic Change in the Automobile Industry
Strategic options taking the example Maserati©2008 Diplomarbeit -