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Der Businessplan als Entscheidungsgrundlage für Kapitalgeber
©2004 Diplomarbeit -
Implementation of a Performance Attribution System in a Funds Management Company
With Regard to Support Controlling and Marketing©2004 Masterarbeit -
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Cultural Problems within International Joint Ventures in China
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Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan©2004 Masterarbeit -
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Balancing the Value-Based Corporate Scorecard
©2003 Diplomarbeit -
Friendship Formations of Expatriates in Asia
Focus on European Expatriates in Shanghai and New Delhi©2005 Masterarbeit -
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Die besondere Problematik der Finanzierung von Filmproduktionen
©2004 Diplomarbeit -
Unternehmensgründung in Rumänien
Standortanalyse und praktischer Leitfaden für deutschsprachige Unternehmen©2005 Diplomarbeit -
Understanding the Intercultural Differences between Germans and the French in the Working Environment
An Empirical Analysis through Application of the Cultural Assimilator©2005 Bachelorarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Towards an Integrative Approach to Alliance Failure
©2003 Diplomarbeit -
Founding Limited Companies (Ltds.) in Germany - Perspectives and Risks
©2005 Diplomarbeit -
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
©2005 Masterarbeit -
Growth Crisis Mitigation through ICT
A cross-sectoral trend analysis of small firms conducted in the eastern part of Germany©2005 Masterarbeit -
Kriterien der Rechtsformwahl bei deutscher GmbH und englischer 'private company limited by shares'
Leitfaden einer Beratungsempfehlung für deutsche Gründer©2006 Diplomarbeit