-
- BWL - Investition und Finanzierung (5)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (4)
- BWL - Handel und Distribution (3)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (2)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (2)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen (1)
- BWL - Sonstiges (1)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
-
Das Internet als Instrument zur Steigerung der Kundenzufriedenheit
©2000 Diplomarbeit -
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations©2001 Diplomarbeit -
Open Buying on the Internet: Potentiale eines Standards im eBusiness
©2000 Diplomarbeit -
-
-
Designing of pre-stressed concrete with an internet based software
©2002 Studienarbeit -
-
The takeover of Rover Group Ltd. by BMW AG
Goals, investments, mistakes and consequences of international investment decisions©2002 Bachelorarbeit -
Vertrauensbildende Maßnahmen in web-basierten Beratungssituationen
©2001 Diplomarbeit -
-
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Prognose der Wahrscheinlichkeit von Kundenabwanderungen
Methodenvergleich und Gestaltungsempfehlungen©2004 Lizentiatsarbeit -
Markenführung im B2B-Sektor am Beispiel von Ingredient Branding
Systematisierung der B2B-Strategie 'Ingredient Branding' unter Berücksichtigung von derzeitigen Entwicklungen sowie Best Practices für eine erfolgreiche Umsetzung©2005 Diplomarbeit -
-
The 'fair' squeeze-out compensation
Die angemessene Barabfindung für Minderheitsgesellschafter in einem Squeeze-Out©2006 Diplomarbeit -
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares©2007 Masterarbeit -
Nachfragemacht im deutschen Lebensmitteleinzelhandel
©2008 Diplomarbeit -
Financing patterns of European Buy-Outs
©2004 Diplomarbeit -
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities
A theoretical and empirical investigation of its Determinants©2007 Bachelorarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit