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Chancen einer Strombörse in Deutschland
©2000 Diplomarbeit -
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
The Global Semiconductor Industry
©2000 Bachelorarbeit -
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Development and implementation of a Service Access Concept
©2001 Diplomarbeit -
UMTS: Grundlagen der W-CDMA Zellplanung
©2001 Diplomarbeit -
Strategic use of CRM
©2001 Masterarbeit -
The Arrival of iDTV / Interactive Digital Television
TV-Based Web-Access And Possible Implications For The Internet World©2001 Diplomarbeit -
Modeling Credit Risk and Pricing Credit Derivatives
©2001 Diplomarbeit -
Online-Marktforschung
Analyse der Qualitätsproblematik beim Ziehen von Stichproben im Internet©2001 Diplomarbeit -
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Designing of pre-stressed concrete with an internet based software
©2002 Studienarbeit -
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
©2002 Diplomarbeit -
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Achieving Business Value in Information Security
©2001 Diplomarbeit -
Spielfilmmarketing im Internet
Eine Erläuterung des Marketings für Spielfilme im Internet anhand einer Produktanalyse von Spielfilmwebseiten©2002 Diplomarbeit -
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Load Compensation in Three Phase Power Systems
©2002 Diplomarbeit -
Akzeptanzproblematik von Online-Rekrutierung in Deutschland
©2002 Diplomarbeit -
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Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model©2002 Diplomarbeit