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India and China: Markets-Competitors-Partners
©2010 Bachelorarbeit -
German Multinational Firms in India
Implications on Corporate Strategy and Economic Policy©2009 Diplomarbeit -
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India as Destination for Western retailers
Opportunities, Challenges and Strategic Decisions©2008 Diplomarbeit -
Market Entry Strategies for German Companies in Russia
©2007 Masterarbeit -
The level of protection provided by Chinese labour law
©2007 Diplomarbeit -
Intercultural Trainings for German Expatriates going to China
©2005 Bachelorarbeit -
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Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard©2006 Diplomarbeit -
True Sale Securitization in Germany and China
©2004 Masterarbeit -
Generation Smartphone
Digitalisierung des stationären Handels mittels Smartphone©2016 Bachelorarbeit -
Zukünftige Entwicklungstendenzen der deutschen Automobilindustrie
Mögliche Szenarien und Handlungsoptionen©2015 Masterarbeit -
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Ausgewählte Probleme des gewerblichen Grundstückshandels
©2011 Bachelorarbeit -
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Die Bedeutung interkultureller Kompetenz für deutsche Unternehmen in Japan
©2010 Bachelorarbeit -
Die Wahrnehmung der CSR-Maßnahmen im Handel und Vertrieb in Rumänien
©2010 Bachelorarbeit -
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Bedeutung der Seniorengeneration für den Einzelhandel
©2009 Diplomarbeit