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Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis©2003 Diplomarbeit -
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Internationale Markterschließung am Beispiel von Coffee-Shops
©2004 Diplomarbeit -
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Electronic commerce as an instrument of international business activity
©2004 Magisterarbeit -
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
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Die Tankstelle als Vertriebsweg
©1997 Diplomarbeit -
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Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
©2002 Diplomarbeit -
Die Entwicklung und Akzeptanz von E-Payment
©2010 Diplomarbeit -
Bedeutung von E-Commerce für mittelständische Investitionsgüterhersteller
©2003 Diplomarbeit -
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Webstore Content Management
Integration eines Content Management Systems in die IBM WebSphere Commerce Suite V4©2000 Diplomarbeit -
Optionen von E-commerce im internationalen Lifestyle-Handel
©2000 Diplomarbeit -
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers©2010 Diplomarbeit -
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
An empirical investigation of supermarket differentiation
©2008 Bachelorarbeit -
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Development of an Object-Orientated DEVS-Simulator with MATLAB®
©2003 Diplomarbeit -
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy©2003 Diplomarbeit -
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Personalisierung im Web
Algorithmen, Konzeption, Entwicklung und Bewertung für einen Online-Shop©2009 Masterarbeit