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Direct-to-Consumer-Marketing
Entwicklungsstand und Chancen auf dem deutschen Pharmamarkt©2005 Diplomarbeit -
Committed to Burnout?
Eine Untersuchung über den Zusammenhang von Organizational Commitment und Burnout©2007 Diplomarbeit -
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Darstellung und Bewertung von Kundenbindungsinstrumenten im Business-to-Business
Am Beispiel der NEOMAN Bus GmbH und Erstellung eines darauf basierenden Großkundenrezeptes vor dem Hintergrund sich konzentrierender Linienbusmärkte©2003 Diplomarbeit -
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What could outsourcing bring to Bulgaria in an enlarged Europe?
©2005 Diplomarbeit -
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The contribution of NGOs to international conflict resolution
How did NGOs facilitate the Israeli-Palestinian negotiations in the early 1990s?©2008 Diplomarbeit -
Developing indicators to diagnose Dutch Disease
©2010 Diplomarbeit -
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Is there a way to sustainable investment?
Private capital - potentials and conditions for development at the beginning of the 21st century©2005 Diplomarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
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Towards an Integrative Approach to Alliance Failure
©2003 Diplomarbeit -
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Total Stakeholding: Leading stakeholder networks to sustainable success
©2011 Masterarbeit -
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Local Economic Development Impacts of International Backpacker Tourism to Third World Destinations
Evidence from a Traveller Enclave in Indias Andaman Archipelago©2009 Masterarbeit -
The contribution of telepresence to support distance management
©2010 Masterarbeit -
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
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Newsletter-Konzeption
Leitfaden für die Erstellung eines professionellen E-Mail-Marketing-Newsletters für den B-to-B-Bereich©2008 Bachelorarbeit -