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Online Communities als Marketingmaßnahme
Analyse und Konzeption der Erfolgsfaktoren aus Unternehmenssicht©2008 Diplomarbeit -
Online-Communities im Web 2.0
Eine ordnungsökonomische Analyse von Kooperations- und Wissensproblemen©2007 Diplomarbeit -
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities
A theoretical and empirical investigation of its Determinants©2007 Bachelorarbeit -
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry©2007 Masterarbeit -
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
Distributed Object-Oriented Architectures: Sockets, Java RMI and CORBA
©2005 Diplomarbeit -
Nutzerakzeptanz personalisierter Werbung im Web 2.0
Eine empirische Untersuchung der Social Networking Plattform StudiVZ©2008 Diplomarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Complexity Optimized Video Codecs
©2003 Diplomarbeit -
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Monetizing Web 2.0
©2008 Masterarbeit -
Social Media im Tourismus - Erfolgspotenziale von Hotelbewertungsportalen
Möglichkeiten und deren Einfluss auf die Reiseentscheidung©2010 Diplomarbeit -
Lern- und Wissensmanagement unter Einsatz von Web 2.0-Anwendungen
©2007 Studienarbeit -
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What could outsourcing bring to Bulgaria in an enlarged Europe?
©2005 Diplomarbeit -
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Personal Intelligent User Interfaces 2008
Development of a methodology framework to evaluate technologies in order to define high potential use cases©2006 Diplomarbeit -
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
©2008 Masterarbeit -
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