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Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends©2009 Masterarbeit -
Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
©2008 Diplomarbeit -
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Open Innovation and Business Success
©2009 Masterarbeit -
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Total Stakeholding: Leading stakeholder networks to sustainable success
©2011 Masterarbeit -
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Success factors for market penetration in CIS countries
Using the investment business model©2008 Masterarbeit -
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
Project Finance of power plant ventures
Identification of financial success criteria and development of a concept to measure environmental and social impact©2008 Diplomarbeit -
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Risikoanalyse in Industrieunternehmen
Unter besonderer Berücksichtigung der Problematik der Risikoaggregation anhand der Monte Carlo Simulation©2005 Diplomarbeit -
Das Berufsfeld 'Controlling' in Deutschland und den USA
©2009 Diplomarbeit -
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'Thought Self Leadership' und Mentales Training für das Management
©2008 Magisterarbeit -
Corporate Social Responsibility in der Supply Chain in China
Eine Analyse zwischen Theorie und Praxis der Computerunternehmen Dell, Hewlett Packard und Acer©2009 Diplomarbeit -
Der Einfluss von Stakeholder-Gruppen auf den Strategieprozess
Kanalisierung von Emergenz am Beispiel externer Stakeholder©2006 Diplomarbeit -
Cultural Diversity Management in Organizations
Psychological Variables Diversity Trainings©2011 Magisterarbeit -
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Corporate Social Responsibility & International Development
©2008 Diplomarbeit -
Philosophy of leadership in integrated management systems
©2005 Masterarbeit -
The challenge of drafting purchase price adjustment clauses in merger & acquisition contracts
By way of guarantees, retrospective and future-oriented purchase price adjustment tools©2008 Magisterarbeit