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Darstellung und Bewertung von Kundenbindungsinstrumenten im Business-to-Business
Am Beispiel der NEOMAN Bus GmbH und Erstellung eines darauf basierenden Großkundenrezeptes vor dem Hintergrund sich konzentrierender Linienbusmärkte©2003 Diplomarbeit -
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Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends©2009 Masterarbeit -
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Committed to Burnout?
Eine Untersuchung über den Zusammenhang von Organizational Commitment und Burnout©2007 Diplomarbeit -
Direct-to-Consumer-Marketing
Entwicklungsstand und Chancen auf dem deutschen Pharmamarkt©2005 Diplomarbeit -
Viral Marketing im E-Business
©2007 Diplomarbeit -
Möglichkeiten und Grenzen neuerer Kommunikationskonzepte im E-Business
©2005 Masterarbeit -
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture©2007 Diplomarbeit -
Chinese Business Culture
©2006 Diplomarbeit -
Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
©2008 Diplomarbeit -
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Open Innovation and Business Success
©2009 Masterarbeit -
Offshoring of Business Processes by Banks from Switzerland
©2008 Diplomarbeit -
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Total Stakeholding: Leading stakeholder networks to sustainable success
©2011 Masterarbeit -
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The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)©2000 Diplomarbeit -
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Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
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The contribution of telepresence to support distance management
©2010 Masterarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit