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Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
Business Travel Management Strategies
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IT - Qualitätsmanagement bei Customer Relationship Management
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Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Analytisches Customer Relationship Management
Unter besonderer Berücksichtigung des Kundenlebenszeitwertes©2002 Diplomarbeit -
Customer Knowledge Management
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Loyalty Management in the Airline Industry
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Total Quality Management in theoretical and practical context
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Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
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Philosophy of leadership in integrated management systems
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Interne Kommunikation als Element des Change Managements
Erarbeitung von Handlungsempfehlungen am Beispiel eines Ver- und Entsorgungsunternehmens©2006 Diplomarbeit -
Strategic use of CRM
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An empirical investigation of supermarket differentiation
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Einflussfaktoren besonders positiver Dienstleistungserlebnisse
Eine qualitative Untersuchung mittels der Critical Incident Technique©2017 Masterarbeit -
Electronic Real Estate in Europe
View and Contrast of the Approaches of Germany and United Kingdom©2007 Masterarbeit -