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The challenge of drafting purchase price adjustment clauses in merger & acquisition contracts
By way of guarantees, retrospective and future-oriented purchase price adjustment tools©2008 Magisterarbeit -
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
©1998 Magisterarbeit -
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Procurement Decisions in the Airline Industry
A Real Options Approach and the Bargaining Problem©2009 Masterarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -
Aktueller Stand ausgewählter Komponenten des Financial Supply Chain Management
©2010 Bachelorarbeit -
Die Bilanzierung immaterieller Vermögenswerte einschließlich des Goodwills im Rahmen von Unternehmenserwerben gemäß IFRS 3 und IDW RS HFA 16
Unter besonderer Berücksichtigung der Phase II des IASB-Projekts 'Business Combinations'©2006 Diplomarbeit -
Die Allokation des Unternehmenskaufpreises nach IFRS - Konsequenzen für Erst- und Folgebilanzierung
Kritische Analyse und Vergleich von IFRS 3 bzw. ED-IFRS 3 im Zuge der Neufassung des Regelwerkes 'Business Combinations'©2007 Diplomarbeit -
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Die Rolle des Internet in der Marketingkommunikation
©1996 Diplomarbeit -
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Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
©2002 Doktorarbeit / Dissertation -
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
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Investment Strategies
How did different Investment Strategies perform when applied to an international portfolio?©2009 Masterarbeit -
Political and Economic Change in the Automobile Industry
Strategic options taking the example Maserati©2008 Diplomarbeit -
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