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- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (8)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (4)
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The implementation of the Southern African Development Community (SADC) Protocol on Trade
Possible trends for intraregional trade for the countries of a heterogeneous region©1998 Diplomarbeit -
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An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Virtual Communities im Internet
Möglichkeiten und Grenzen ihrer Nutzung für Marketing und andere Unternehmensfunktionen©1998 Diplomarbeit -
Die Bedeutung von Virtual Communities für das Marketing
Insbesondere für das Electronic Shopping©1999 Diplomarbeit -
Internet Communities im Musikinstrumentenfachhandel
©1999 Diplomarbeit -
Business Communities als Werkzeug für Kompetenzmanagement
©2000 Diplomarbeit -
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Expertensuche in Online Communities
©2000 Diplomarbeit -
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Virtuelle Communities
Systematiserung virtueller Communities und Entwicklung eines Vorgehensmodells zur Realiserung von virtuellen Communities©1999 Diplomarbeit -
Communication of global companies with the capital market
©1998 Doktorarbeit / Dissertation -
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Gated Communities als neue Wohnform in Südfrankreich
©2002 Magisterarbeit -
Strategic Corporate Communications in Mergers & Acquisitions
©2003 Diplomarbeit -
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Die Untersuchung der Wohnform "Gated Communities"
©2004 Diplomarbeit -
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Internet-Communities als Geschäftsmodell
©2001 Bachelorarbeit -
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations©2003 Diplomarbeit -
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies©2004 Doktorarbeit / Dissertation -