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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
The Arrival of iDTV / Interactive Digital Television
TV-Based Web-Access And Possible Implications For The Internet World©2001 Diplomarbeit -
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An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry©2007 Masterarbeit -
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Is internet connectivity a successful strategy to drive economic growth in less developed countries?©2003 Masterarbeit -
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Monetizing Web 2.0
©2008 Masterarbeit -
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©2005 Diplomarbeit -
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©2002 Masterarbeit -
Internet Guide to Knowledge Management and Intellectual Capital
©2000 Diplomarbeit -
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©2002 Diplomarbeit -
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How Covisints course of strategy can improve the performance of the automotive industry©2004 Masterarbeit -
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Critical Success Factors of Mobile Payment
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A Project Management Methodology for Multimedia Projects
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Internet-Communities als Geschäftsmodell
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Chancen und Risiken des neuen interaktiven Mediums für die pädagogische Arbeit in der Schule©2000 Examensarbeit -
Nutzung des Internet für KMU im Bereich der Servicepolitik
Dargestellt am Beispiel der Immobilienbranche©2000 Diplomarbeit -
Analyse des Wertpapierhandels im Internet
©2000 Diplomarbeit -
Möglichkeiten und Chancen der Marktforschung im Internet
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