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Factores Sociales y Psicosociales Asociados al Consumo de Drogas entre Escolares de Colegios Rurales de la RM de Chile
Soziale und psychosoziale Faktoren des Drogenkonsums unter Schülern aus dem ländlichen Raum der zentralen Region Chiles©2004 Diplomarbeit -
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Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
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Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers©2010 Diplomarbeit -
Der digitale Musikkonsument
Eine empirische Analyse der Veränderung des Musikkaufprozesses im digitalen Zeitalter©2009 Diplomarbeit -
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Marktbeeinflussung durch Tourismus 2.0
©2009 Diplomarbeit -
European B2C E-Commerce in the Banking Sector
©2008 Magisterarbeit -
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Category Management - Ein Ansatz zur Generierung von Kundenloyalität?
©2010 Diplomarbeit -
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How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
Corporate Social Responsibility & International Development
©2008 Diplomarbeit -
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Influencer-Marketing. Zusammenarbeit von Start-up-Unternehmen mit Influencern
Chancen, Risiken, Beispiele©2020 Bachelorarbeit -
Branding Religion
Theoretische Überlegungen zum Zusammenhang von Religion und Marketing©2016 Masterarbeit -
United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)©2008 Bachelorarbeit -
Design of a Heat Pipe for a Lunar Lander
©2008 Diplomarbeit