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Success factors for market penetration in CIS countries
Using the investment business model©2008 Masterarbeit -
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Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan©2005 Masterarbeit -
Konstruktion und Anwendung von Hedgefonds-Indizes
Ein Vergleich mit klassischen Aktienindizes©2005 Diplomarbeit -
Towards an Integrative Approach to Alliance Failure
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European B2C E-Commerce in the Banking Sector
©2008 Magisterarbeit -
Gemeinsam einsam fernsehen
Eine Untersuchung zum Einfluss von sozialen Hinweisreizen auf das soziale Präsenzerleben bei der Filmrezeption©2010 Diplomarbeit -
Marktlösungen für die Personalwertschöpfungskette durch den Einsatz von Web 2.0
Möglichkeiten zur Realisierung eines Kernkompetenzmarktplatzes©2007 Diplomarbeit -
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
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Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends©2009 Masterarbeit -
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Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
Feasibility Studies for Hotels
An analysis of essential elements in the preparation process of feasibility studies for hotel projects©2005 Diplomarbeit -
Growth Crisis Mitigation through ICT
A cross-sectoral trend analysis of small firms conducted in the eastern part of Germany©2005 Masterarbeit -
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Balancing the Value-Based Corporate Scorecard
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Petroleum Fiscal Systems and Contracts
©2010 Wissenschaftliche Studie -
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