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Customer Knowledge Management
Wie auch Kleinstunternehmen von dem Erfolgsfaktor Wissen profitieren können©2006 Diplomarbeit -
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
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Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
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Flexibility Measurement within the Service industry
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Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends©2009 Masterarbeit -
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Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
©2008 Diplomarbeit -
Philosophy of leadership in integrated management systems
©2005 Masterarbeit -
Sales-Aufgaben von Projektauftraggebern und Projektmanagern
©2008 Diplomarbeit -
Interne Kommunikation als Element des Change Managements
Erarbeitung von Handlungsempfehlungen am Beispiel eines Ver- und Entsorgungsunternehmens©2006 Diplomarbeit