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El intercambio comercial, cultural y tecnológico entre el pueblo Argentino y el pueblo Tunecino
Una visión a partir de Túnez y una propuesta abierta a la Argentina©2005 Masterarbeit -
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Multichannel Retailing
Erfolgsfaktoren und Erfolgsvoraussetzungen von Mehrkanalsystemen des Einzelhandels©2005 Diplomarbeit -
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Musikvertrieb über das Internet
Eine Analyse der Nutzenpotenziale aus Sicht der Endkunden©2001 Diplomarbeit -
Iraq Constitution - Petroleum Resources Legislation and International Policy
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HRM Issues for German Companies Establishing a Subsidiary in Indonesia
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Uniformity in the Application of CISG Provisions
A Case Analysis on Selected Issues©2005 Masterarbeit -
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Cross-Cultural Differences
American, German, Japanese and Chinese Nagotiation styles©2007 Diplomarbeit -
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European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
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Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
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Chinese Business Culture
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Counterfeiting in the People´s Republic of China
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The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
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Cultural Problems within International Joint Ventures in China
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