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Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
©2004 Diplomarbeit -
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Application Level Security Management
©2005 Diplomarbeit -
Cultural Problems within International Joint Ventures in China
©2004 Diplomarbeit -
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"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
©2004 Magisterarbeit -
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan©2004 Masterarbeit -
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Friendship Formations of Expatriates in Asia
Focus on European Expatriates in Shanghai and New Delhi©2005 Masterarbeit -
Risikomanagement im Rahmen von innovativen Geschäftsmodellen zur Vermarktung von industriellen Dienstleistungen
Eine systematische Darstellung möglicher Risiken und Möglichkeiten der Risikominimierung durch den Anbieter©2005 Diplomarbeit -
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Kommunikationskooperationen mit Medien
Relevanz, Erscheinungsformen und Management©2004 Lizentiatsarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
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The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)©2000 Diplomarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Alternative Tourism on Gran Canaria
The diversification of tourism products as an alternative to mass tourism©2005 Bachelorarbeit -
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
©2005 Masterarbeit -
Growth Crisis Mitigation through ICT
A cross-sectoral trend analysis of small firms conducted in the eastern part of Germany©2005 Masterarbeit -
The dominance of the male gaze in Hollywood Films
Patriarchal Hollywood Images of women at the turn of the Millenium©2004 Lizentiatsarbeit -
Product Placement von Automobilherstellern in internationalen Kinofilmen
Vergleich mit anderen Kommunikationsinstrumenten und Diskussion am Beispiel der Volksrepublik China©2006 Diplomarbeit -
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Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit