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- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (3)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (2)
- Gesundheit - Pflegewissenschaft - Sonstiges (1)
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Law and Practice of Private Health Insurance and Managed Care
©2000 Diplomarbeit -
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Total Quality Management in theoretical and practical context
©2002 Bachelorarbeit -
Analysis of the divergence between theory and practice
How Covisints course of strategy can improve the performance of the automotive industry©2004 Masterarbeit -
A Literature Review on the Impact of Investment in Human Capital on Economic Success
How do Human Resources Practices Affect Organisational Performance?©2004 Masterarbeit -
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Markenführung im B2B-Sektor am Beispiel von Ingredient Branding
Systematisierung der B2B-Strategie 'Ingredient Branding' unter Berücksichtigung von derzeitigen Entwicklungen sowie Best Practices für eine erfolgreiche Umsetzung©2005 Diplomarbeit -
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
Multi-Channel Management im Internet
Vorgehensmodell einer rentablen Nutzung von Online-Vertriebskanälen in der österreichischen Hotellerie anhand einer Best-Practice-Analyse©2006 Diplomarbeit -
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