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Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
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Linking Conjoint Analysis and QFD
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Intelligente Softwareagenten im E-Commerce
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The Global Semiconductor Industry
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Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
©1998 Diplomarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -
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Möglichkeiten und Grenzen einer effektiven internationalen Markenführung
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B2B-Marktplätze im Internet als Internationalisierungsform
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The Language of Pictures in Print Media Advertising
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Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
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Geschäftsmodelle im Electronic Commerce
Grundlagen, Rahmenbedingungen und Erfolgsfaktoren aktueller Geschäfts- und Marktmodelle©2001 Diplomarbeit -
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Die Anwendbarkeit theoretischer Strategiekonzepte im E-Commerce
Der Resource-Based View©2002 Lizentiatsarbeit -