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The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
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Valuation methods of Internet stocks
©2000 Diplomarbeit -
Virtual Realities im Internet
Über digitale Welten, falsche Identitäten und unsichtbare Agenten©2000 Diplomarbeit -
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Business Communities als Werkzeug für Kompetenzmanagement
©2000 Diplomarbeit -
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Knowledge EcoSystems
Studie der Anforderungen von Großkonzernen an Knowledge-EcoSystems und ein Lösungsvorschlag für eine softwareagentenbasierte Hybridlösung©2001 Diplomarbeit -
Das Internet als Vertriebskanal für Printmedien
Aufbau einer virtuellen Community im Bereich Wirtschaftsliteratur für den Online-Buchhändler Booxtra GmbH & Co. KG Augsburg©2000 Diplomarbeit -
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Internet Guide to Knowledge Management and Intellectual Capital
©2000 Diplomarbeit -
"More and more plugged" Social Representations of the New Economy
An Investigation into the Common Sense of Business Professionals©2001 Diplomarbeit -
Potentiale des One-to-One Marketing für den E-Commerce
©2001 Diplomarbeit -
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e-Government and e-Governance in Developing Countries
Preconditions for Their Implementation - A Case Study of Indonesia©2002 Diplomarbeit -
Livingstontravels.com
©2001 Masterarbeit -
Development of a PC-based Real Time Power Electronics Control Platform
Entwicklung einer Echtzeitregelungs- und Steuerungsplattform mit industriellen Standardkomponenten für leistungselektronische Anwendungen©2005 Studienarbeit -
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy©2003 Diplomarbeit -
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The role of internet connectivity for the economic development of less developed countries
Is internet connectivity a successful strategy to drive economic growth in less developed countries?©2003 Masterarbeit -