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Early Stage Investments in New Technology Based Firms
Analyzing the Changing German Landscape of Venture Capital Finance in the Light of Capital Market Theory and New Institutional Economics©1998 Diplomarbeit -
Electronic Commerce over Multiple Platforms
A European Study in the Use of eCommerce©1999 Diplomarbeit -
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Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets©2000 Diplomarbeit -
Der Autoboardcomputer als zentrales Kommunikationstool für Location-Based-Services
Die Akzeptanz von BMW connected-drive in Österreich©2004 Diplomarbeit -
Online Market Research
Eine metaanalytische Betrachtung internetbasierter Marketingforschung©2000 Diplomarbeit -
Cirtical Price Factors und Bewertungsmethoden für Internetfirmen
©2000 Diplomarbeit -
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Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
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Organizational learning processes in international strategic alliances
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Strategic use of CRM
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Die Balanced Scorecard als Controlling-Instrument
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Beitrag von DSDM, RUP und XP zur Gestaltung von RAD-Projekten
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Preisagenturen im Internet aus Sicht der Prinzipal-Agent-Theorie
©2001 Bachelorarbeit -
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Compensation models in Venture Capital Partnerships
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Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies©2002 Masterarbeit -
Development of a PC-based Real Time Power Electronics Control Platform
Entwicklung einer Echtzeitregelungs- und Steuerungsplattform mit industriellen Standardkomponenten für leistungselektronische Anwendungen©2005 Studienarbeit -
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Analyse der Risiken und Performance von Hedge Fund Strategien
©2003 Diplomarbeit -
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Prozesskostenrechnung und Kostentreiberanalysen
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Accounting for brands according to US-GAAP and IAS
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