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Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy©2003 Diplomarbeit -
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Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations©2003 Diplomarbeit -
Brand Management und CRM
Parallelen und Integrationsmöglichkeiten zwischen den beiden Managementprozessen©2005 Diplomarbeit -
Accounting for brands according to US-GAAP and IAS
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Brand Parks und Corporate Lands als Mittel der Unternehmenskommunikation
Konzeption, regionalwirtschaftliche Auswirkungen und Kommunikationseffekte©2001 Magisterarbeit -
Brand Lands als Instrument der Unternehmenskommunikation
Erfolgsfaktoren, Einsatzmöglichkeiten, Nutzen und Wirkung©2001 Diplomarbeit -
Brand Licensing als Sonderform des Markentransfers
Markenlizenzierung in der Modebranche aus Sicht des Lizenzgebers©2004 Diplomarbeit -
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Markenbewertung und Brand Scorecard
Neue Möglichkeiten zur Markensteuerung bei Nutzfahrzeugen der Marke Mercedes-Benz©2002 Diplomarbeit -
Future Brands - Markenführung in einer vernetzten Welt
©2002 Diplomarbeit